CHYBA: Platba neprebehla úspešne

Mohli nastať 2 situácie:

1. Zrušil si platbu

Zrušil si svoju objednávku a proces podania prihlášky neprebehol správne.
Svoju objednávku môžeš zadať znovu tu:

Ak by problémy pretrvávali, prosím, kontaktuj nás, aby sme všetko dali do poriadku (kontaktné údaje sú na konci tejto stránky).

2. Platbu si uhradil - úhradu vidíš vo vašom internet bankingu:

Tvoja banka platbu dočasne zablokovala pre prevod, ktorý sa uskutoční hneď nasledujúci pracovný deň. Ty však platbu vidíš vo svojom internet bankingu ako uhradenú.

Ak nastal tento prípad, tak ťa chcem ubezpečiť, že všetko prešlo v poriadku. Len tvoja banka neposiela úhrady okamžite.

Ako postupovať v takom prípade?

Prosím, pošli nám potvrdenie o prevode na náš e-mail: info@kaqun.sk aby sme tvoju platbu preverili a uistili sa, že je všetko v poriadku.

Prajem ti úspešný deň :)

Mgr. Patrik Vavro

POTREBUJETE PORADIŤ?

Zavolaj, radi ti pomôžeme :)

Mgr. Patrik Vavro

Mobil: +421 911 884 737
E-mail: patrik.vavro@kaqun.sk